نوری از اعماق وجود ذهنتونو با من بسازین ببینین چجوری ثروت سمتتون جذب میشه پاسخگویی 24 ساعته به سوالات شما از طریق آیدی تلگرام @poshtibaniiii2024

آموزش ماساژ درمانی از مبتدی تا پیشرفته


آموزش ماساژ درمانی از مبتدی تا پیشرفته

ماساژ مهارتی است که فرد را قادر می سازد با ایجاد فشار و تحریک بخش های خاصی از بدن، به نتایج حیرت آوری از قبیل لاغری و تناسب اندام، کاهش درد، از بین رفتن کوفتگی و خستگی و … برسد. این مهارت در این روزها طرفداران زیادی پیدا کرده است و بسیاری از افراد برای بهره مندی از مهارت ماساژورهای حرفه ای، وقت و هزینه صرف می کنند. چراکه نتیجه استفاده از ماساژ برای بهبود عملکرد ارگان های بدن خود را دیده اند. اما این مهارت به چه شکل به دست می آید؟ آموزش ماساژ به شکل انجام می شود و چگونه می توان در این زمینه خبره شد؟ در این مطلب اطلاعاتی کاربردی در زمینه آموزش ماساژ به شما داده می شود. در صورتی که به این مهارت علاقه مندید و مشتاق به یادگیری آن هستید، ادامه این متن را برای مطلع شدن از شیوه یادگیری آموزش ماساژ در بهترین مراکز از دست ندهید.

آموزش ماساژ پا برای رفع خستگی | 12 تکنیک ماساژ رفع خستگی پا | لند اسپا

ماساژ کامل بدن چیست؟

در برخی از دوره های آموزش ماساژ از صفر تا صد به متقاضیان نحوه ی انجام ماساژ کل بدن را آموزش می دهند. در ماساژ کل بدن شما به ارائه ی ماساژ کل بدن بیمار با رعایت اصول ویژه می پردازید. لازم به ذکر است مراجعه کننده می تواند در خواست کند که برخی از نواحی بدن او را ماساژ ندهید و شما به عنوان یک ماساژ دهنده ی حرفه ای بایستی به خواسته ی او احترام بگذارید. ماساژ کل بدن معمولاً شامل بازوها، پاها، دست‌ها و پاها، گردن و پشت و شکم می ‌شود. حتی هنگامی که شما به مراجعه کننده خود یک ماساژ کل بدن ارائه می دهید بایستی از او بخواهید تا حدی لباس به تن داشته باشد.

ماساژ به گردش خون و تنظیم و پاکسازی چاکراهای شما کمک شایانی می کند

شماره 1. نوشیدن آب فراموش نشود

وقتی بعد از یک جلسه ماساژ درمانی مراجعه کننده یک لیوان آب ننوشد چه اتفاقی می‌ افتد؟ ماساژ باعث کم‌ آبی بدن فرد می‌ شود که در نتیجه هم سیستم گردش خون و هم عملکرد غدد لنفاوی کند می ‌شوند. سیستم لنفاوی، به ویژه، قادر به انجام وظیفه خود در حمل سموم از بدن افراد نخواهد بود ، که این امر منجر به تجمع سموم می شود. در حالیکه هدف از ماساژ سم زدایی بوده نه اینکه سم در بدن جمع شود. از افراد بخواهید که حتما آب بنوشند و چای، قهوه یا هر نوشیدنی دیگری را جایگزین آب نکنند. این نوشیدنی ها ادرارآور هستند، یعنی باعث می شوند میزان ادرار افزایش یابد، در نتیجه باعث می شوند بدن آب بیشتری از دست بدهد بدون اینکه به بدن فرصتی برای حفظ مایعات بدهد.

شماره 2 : دوش بلافاصله پس از ماساژ ممنوع

بسیاری از مراجعه کنندگان شما احتما ل اعتراف می کنند که به محض پایان جلسه ماساژ خود دوش می گیرند تا روغن های اعمال شده روی پوست را تمیز کنند. این کار یک اشتباه بزرگ است. حقیقت این است که ماساژ به سادگی روغن هایی که تحت استفاده قرار گرفته اند را گرم می کند و هنوز یک ساعت دیگر نیاز دارد تا جذب سلول های پوست شود. به جای آن از مراجعه کنندگان بخواهید یک ساعت پس از اتمام جلسه ی ماساژ دوش گرفتن بگیرند.

 

بعد تهیه دوره لینک دوره براتون در فایل گذاشته شده روی لینک بزنید و در کانال عضو بشین آیدی بنده هم داخل فایل هست هرگونه سوالی داشتین میتونین بپرسین

ارزش شما به مراتب خیلی بیشتر از هزینه ناچیز این دوره هست و به تجربه هفت ساله ی بنده توی حوزه متافیزیک دسترسی پیدا میکنین


مبلغ قابل پرداخت 650,000 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۶ بهمن ۱۴۰۲               تعداد بازدید : 35

برچسب های مهم

دیدگاه های کاربران (0)

هر گونه کپی برداری از مطالب سایت غیر قانونی بوده و شرعا حرام است.

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما